Jag tror

Jag tänker alltid på en person när jag hör
Håkan Hellströms - Jag hatar att jag älskar dig
Med tanke på historien, så tror jag att det för honom en gång i tid var så
och det är då jag drabbas av det otroligt dåliga samvetet

Sen kommer jag och tänka på orden han sa, när han berättade för mig att
"det kommer aldrig att fungera med honom, jag känner dig, du kan inte, jag ger det någon månad till"

då blir jag arg och det dåliga samvete försvinner

för tänk så fel du hade, och jag förstår att kanske var/är jobbigt för dig
men jag hoppas att eftersom du kallar mig din vän, att du någonstans är glad för min skull iaf


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG ÄR JU GLAD I ALLA FALL! ;-)

2009-11-06 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0