det är ingen dans på rosor

ung-j'vel (får man kallade den så fast den bara är 8 veckor gammal och knappt har några likheter med en människa?) att det ska var så förbannat svårt att få behålla maten.... allt jag försökte äta igår kväll kom upp, allt jag har försökt äta idag har kommit upp... Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska testa på. Dricker en proviva jucie i brist på annat liksom....

eller förresten, Mariekex, dom får jag behålla, men går jag över på smörgåsrån eller nått annat, så är det bara att skatta sig lycklig att jag är ensam hemma och ingen occuperar toaletten. Dvs, allting som kan ge mig det minsta energi är icke välkommet just nu

Min teori?
Vi kommer att få en unge som är 7 resor mer envis än mig...Den du älskling, det tänkte du inte på?

Anyhow, nu ska jag åak med Carro och Miro till ATG, håller tummarna för att dom kan göra nått åt honom!  

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jaa, man får kalla dom så :) usch lider med dig.. mitt har precis gått över och jag är i vecka 19..inte så uppiggade kanske men alla graviditeter är ju olika... med signe mådde jag toppen hela tiden :) håll ut, det blir nå underbart i slutändan iaf :D

Kram

2009-11-19 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0