en härlig söndag

Har haft en riktigt härlig söndag idag...

gick upp vid 9, körde upp skodan till skräddis, mams och hass har den till arlanda, så nu står den på lindskro och ska väl bli servad under tiden dom är i Italien...

så nu åker ja runt i Touranen... allt för att kunna ha hunden med mig...
för vem vill ha en stor leonbeger i baksätet?

Hur som helst, när jag och hunden kom hem till lägenheten hade min älskade pojkvän gjort pannkakor till frukost, vi åt frukost sen åkte vi till frostbrunndalen och promenerade....å sen till romme kiosken och åt glass =)

å nu har han åkte till Funnäsdalen och jag sitter på altanen i skräddis och njuter av för sommaren...

I misstänker efter som Tommy berättat det För henne, så är det inte någon hemlighet...han ska sälja huset och flytta till borlänge, vi ska och kolla på ett hus i Åselby nästa vecka =)
ligger helt perfekt, är lagom stort med varmbonat garage...

så hur stor är chansen att det inte är fukt i typ källaren eller att priset inte slutar hutlöst högt??

                                                                                 
                                                                      


Den där systemkameran skulle sitta fint... men snart är det ju lön, och vissa av oss lär ju få en dubbel lön ungefär, om mina beräkningar stämmer =)

ÅÅh...Luvan kanske kommer på tisdag kväll =) sitta på altanen dricka vin å snacka skit tisdag kväll då kanske.... minns gamla goda tider och diskutera framtiden... hin lär ju ha ett och annat att säga om allt det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0