Tisdag 5 maj 2009

jag kom hem med en tom bil idag... eller ja, sporadiska 4, 5 kolli i 7 av 10 burar och resten var ja... ´nästan tomma dom med =) har jobbat på bra med andra ord...

haha....anmälde mitt intresse om att jobba åt Lundgrens på onsdagar i sommar....arbetsnarkoman? va? nej? Jag?
inte då..., men man kan ju inte gå runt å dra benen efter sig...250 timmar i månaden...minst

haha...Yeah right.. men man får ju en så j'la kick när man jobbar, eller jag får det...älskar den där känslan, antar att det är samma känsla som träningsnarkomaner får av att träna... eller?
Det är sjukt att ju längre tid jag arbetar desto piggare blir jag, borde man inte vara pigg kl 10 på dagen å jobba som snabbast då? (om man nu börjar 6.00 som jag gör) och inte kl 17 när man arbetat 11 timmar??

Ledig i morgon iaf....sov morgon, ska vi slå vad om att jag vaknar 7 och är pigg?

grattis Lillebror iaf...fått ett muntligt löfte om att jobba åt posten i sommar =) hihi

bråkade med en post chaufför i Avesta idag, haha.... han har gjort sin sommar väldigt jobbig =P
Han skällde på mig när jag stod och packade ur glassen på Hemköp för att han tycke jag att jag borde ha ställt mig en bit bort och burit mina 87 kolli till Kajen (har inte jag rätt till kajplats lika mycket som alla andra?!!!!!) vilket resulterade att jag blev förbannad... så på konsum ställde jag mig helt sonika i vägen för honom igen och vägrade flytta bilen =P Vilket, hör och häpna, är exakt vad jag tänker fortsätta med tills jag känner att jag inte är arg på den dumma idioten längre!

don't mess with me when I am already pistoff!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att tycka om att arbeta - men det gäller att veta var gränsen går - hjärnan behöver tid för återhämtning min lilla "arbetsnarkoman" - själv är det inte säkert att man vet när det blir för mycket...fråga mig..../Mams

2009-05-06 @ 08:31:04
Postat av: Tomas

Men Lillevi... de borde du väl veta vid de här laget, Brödbilar och Glassbilar har EJ tillgång till kaj då "riktiga" Lastbilar kommer med Leveranser... haha... Men för min del får ni stå var ni vill... Ja e int Bitter... ;)

2009-05-08 @ 19:49:41
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0