Nu har häggen slagit ut...

nu har våren tagit fart =)

Han är så fantastiskt underbar...det är ju egentligen bara att tack å ta emot =)

vad är det som säger i Sex and The City?
"One womens trash Is an other womens treasure"

Hihi...vi var i rättvik igår, på vägen hem så hittade vi på ett par tre raggare som hade piss-paus vid leksandsbröd, varav en hade inga kläder...hur kul som helst =)

- Åh tack och lov att du kommer tillbaks Malin
-Vadå då?
-Det är för mycket testosteron runt omkring mig...eller ja, inte från dig då Tommy
=)

en aning senare

- Undrar du inte ibland varför du är kär i mig?

haha



Kommentarer
Postat av: Tjelsi

haha gulligt!





jag älskar det citatet från SATC.... rättvik tycker jag också om, spenderat flera sommrar där!

2009-05-05 @ 23:09:20
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Carro

är faktiskt besviken att jag inte fick gå på marknaden med dej... just for the record!

2009-05-16 @ 12:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0