När allting bara händer....

Finner det fascinerande när saker bara händer... När allting bara faller sig naturligt
När det bara helt plötsligt blir rätt..

efter att ha ägnat tjea, mer eller mindre dom senste åren åt fel, fel hela tiden...Från alla turer med A. när jag var 18-19 (såg honom med M. i förr går, där av att jag började funderade) till mitt likgilltiga förhållande med R. till alla förbannade saker jag har ägnat mig till i december förra året... Alla försök jag gjorde till att laga mig själv..

och så bara kommer Han, och alla bitar bara har fallit på plats, och nu efter ½ år ska vi på husvisning!
shit...snacka om att motgå mina egna "principer"...

Carro, om jag var du skulle jag stå å skratta åt mig =P vilket jag tillåter att du gör...

men det är så sjukt, hur kan det helt plötsligt bara bli rätt`?

När livet bara händer, och nu står man här, lyckligare än på många många år!


Kommentarer
Postat av: Sofia

=)

2009-05-24 @ 11:28:10
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0