mors dag...

åkte faktiskt upp til Skräddis med tanken att det första jag skulle göra var att ge mamma en stor kram och säga grattis på morsdag.... fast, någonstans mellan att jag låste upp dörren och gick genom huset försvann den tanken och det hela glömdes bort tills vi satt och åt, och det blev bara ett "jag sa aldrig grattis på morsdag när jag kom va? jaja, grattis iaf..."

nej vadå...dåligt samvete? Jag? neeej....

hon fick ju en jätte kram när dom kom hem från italien igår, och blommor och trisslotter av oss iaf... kanske alltid något?
och huset står ju kvar... och jag är äntligen hemma i min lägenhet =) tjoohoo


men min förbannade j'la granne över förstörde min natt.... vaknade av den där förbannande j'la låten som han spelar om och om igen när han super kl 2, när jag legat å stört mig på det i 20 min väcker jag Tommy för att jag vill att han ska gå upp och be honom sänka, var på han mumlar nått i stil med "bra låt" och vänder på sig å somnar om...*morr*

vad ska man med honom till om han inte säger till grannen när han stör? (jag törs ju liksom inte efter min mardröm om honom för typ snart 2 år sen...är verkligen rädd för honom....)

han och ormar...där har ni mina fobier!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0