Måndag kvällen hittills....

Var ner och kollade på när Älskling smörjde kranen, vilket gick bra fram till han skulle sätta på rotatorn, då hade dom på verkstan kopplat om... undra om man får säga slangarna, måste ju gå...för det är ju hydralslangar så ja, vi bestämer det... dom hade kopplat om slangarna så det fungerande inte, vilket gjorde honom otroligt irriterad, å då insåg jag att det var bäst att avlängsa sig fram platsen =)

åkte upp till mams med min cheesecake, fikade, fick instruktioner om hundens medicin, och var ute och gick och tittade på den där saken som är väldigt aktuell i mina/våra tankar för tillfället, fick godkänt av mams (tror jag ialla fall, eller var det bara jag som vill tolka det så????)

För nu är det ju så, att min mams åsikt om sånna grejer, eller egentligen alla beslut som jag fattar betyder jätte mycket för mig...sen betyder ju inte det att jag alltid lyssnar på vad hon säger, eller lyssnar gör jag, men bryr mig riktigt om... 


Haha...det är så roligt, att har jag ett problem när jag jobbar, hör och häpna, så ringer jag nästan alltid först till mams å beklagar mig innan jag ringer till Paps al. Hass för att få hjälp med att reda ut problemet... Varför vänder man sig nästan alltid till sin mamma först?

Anyway... sen när jag åkte hem runt 8 ringde jag älskling för att kolla hur det gick för honom, fick ett surt svar att han lastade fortfarande, men ja...han ville ha en puss innan han åkte, så då åkte jag å köpte red bull åt honom så han håller sig vaken ner till Allingsås( var längesen jag såg någon bli så glad för så lite!!), sen lovade jag att ringa när jag åker från Leksand i natt =)



Förresten Tomas, din kommentar var inte ett förbannad dugg kul... å du kan ge dig fan på att om jag någon gång skulle hamna i vägen för dig, så ska jag absolut inte flytta på mig!! =P eller ja...nu ljög jag nog, klar jag skulle...för jag kan ju faktiskt vara snäll ibland! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0