Lyckligt fast ensam

Åååh... skulle ha gjort massor nu i eftermiddag, men när jag kom hem från Gränges nu på eftermiddan så bara dog jag i soffan... skulle "bara" kolla lite på... och sen somnade jag

men de är väl det söndag är till för?

Mr. transportleder ville att ja skulle åka till stockholm idag, och hör och häpna, jag tackade nej... Hade ingen som helst lust att leta mig runt på flera olika ställen där och hämta hem en pall här och en pall där...
fördelen med att ha ett annat jobb, är att man kan säga nej när det är nått man inte vill göra =)

ååh åå...vet ni?
I fredags när jag kom ner, fanns nylagad mat (jätte gott) på bordet och i sängen låg det en så där jätte ros =)

sen igår hittade vi kanske något, kanske....det är så sjuk att ens tänka på!
och det känns så konstigt att vara så lycklig... kan man vara så lyckligt jämt?
det skulle ju vara roligt....

är sjukt sugen på min otroligt goda cheesecake, men då måste man ju göra den först, å sen ska den stelna...så de tar ju minst 2 timmar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

snacka om att jag oxå vill ha din cheesecake.. =)



klart man kan vara såå lycklig.. =)

tillomed min syster tyckte ni såg så kära ut..!! =)

2009-05-10 @ 19:10:28
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0