Lättförtjänta pengar?! =P

Jo men tackar för det.... åka upp till leksand, öppna skåpdörrarna, kolla på när mr J lossar, åke hem till maser, byta bil, åka ner till Lindesberg och hämta en pall till Skellefteå, åka hem igen...

6 timmars söndags jobb med ob =) fina extra pengar i plånboken...

haha... Carro å Jag ska försöka få tag på biljetter till Brittans extra konsert i Globen tror vi bestämt =P
Nej vi hymlar inte med att de e vår stora idol här i världen...hon så så stört skön så det finns ju inte!

tror dock inte att jag ska berätta det För Tommy, han kommer ju skämmas ögonen ur sig, hårdrockare som han (utger sig för att vara) är...  Om inte annat skulle jag kunna göra det bara för att jag vet att han inte riktigt gillar att jag i princip är motsatsen till honom när det gäller musik ;-)

inte mitt fel att han träffade mig efter att någon annan redan format mig och min musik smak! =)

för övrigt fick han återigen ett bevis på att snålheten bedrar visheten igår... han höll på att skruva ihop bromsarna på släpvagnen, var på den ena blir bra, men den andra är bromsbeläggen för slitna på, så det är meningslöst att skruva ihop det... till saken hör att han dagen innan ståttpå biltema och kollat på nya belägg, men tyckte att "nej dom jag har duger ett bra tag till" =)

så....gårdagens jobb var i princip förgäves eftersom den fortfarande står på en domkraft i garaget =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0