Kristi himmelsfärd....

....har "bara" 11 stopp i morgon =)
tog sovmorgon i morse...seriöst, finns det något mysigare än att vakna av att den man älskar lägger armarna omkring en och dra en intill sig? även tommy kanske gjorde det lite väl många gånger i natt, kom fram till när det hände ungefär 5 gången att han gör det i sömnen...

han lägger armarna om mig, dra mig intill honom, och dra in en djupt andetag och efter det kommer en liten lätt suck av typ välbehag =P

haha..appropå det så köpslog han om nått i natt

" Ja men om du ger mig 500 så ska du se att vi löser det..."

ska åka å handla, känner mig inte så där jätte motiverad till det.. är täppt i näsan så det bara skriker om det, misstänker dock att det åter är allergi eftersom det inte finns några andra symptom på någon sjukdom =)

snodde en bake-off bulle på jobbet när jag skulle hem, tyckte jag hade förtjäntat den =)
så nu sitter jag här med min nygräddade kanelbulle...det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0