Besparat mig själv en massa...

om jag hade tagit allergi medicin i morse... hade jag besparat mig väldigt mycket lidande idag, eller jag hade åtminstone haft väldigt mycket mer tålamod med allting som gått åt helvete...

fast jag tror ju dock att hade jag tagit den, så hade jag som sagt inte riktigt brytt mig om "motgångarna" så alltså hadce jag varit glad och nöjd, för egentligen så har det flytit på bra =)

nu har jag dock bara en tablett kvar,så jag borde åka till apotektet och införskaffa en förpackning till.... fast först ta sig in i duschen, eller kan apoteket vänta tills i morgon?

hmmz...Borde vara tommys tur att handla allergi medicin, eftersom han ätit upp min...

är det så att man "vänjer" sig vid katter? han har inte ätit allergitabletter för sin s.k allergi sen i februari, misstänker nästan att den var fejkad... hihi, nej då... som sagt, han har nog vant sig vid mina katter bara, eftersom de kan börja klia i ögoen (säger hanI när han e hos mamsens med alla djur, fast så många är det ju inte

alltså...tänk att inte ha vuxit upp med djur...?!!!
kan inte ens tänka tanken liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0