är en aning... tjea

jag måste ta mig upp ur soffan, ska gå en sväng med carro... men återigen lyder inte riktigt kroppen, är totalt slut!
eller nej det är jag inte... men nästan, benen är som spagetti å hjärnan hänger inte riktigt med...

borde även ta och passa på nu när det ser ut som det slutat blåsa...

Jag har haft en tanke i huvudet idag, och jag kan inte släppa den... ska kanske ta upp den till diskussion ikväll, får la se, eller om jag ska utforma den lite bättre först...fast ja, egentligen så behöver den inte formas så mycket , det är ju en enkel fråga... som kan få ett ja eller nej

get going

Kommentarer
Postat av: Sofia

O du med dina formuleringar o hemligheter.. vi e väldigt nyfikna i vallen.. hmm*

måste nog klura lite på hur du tänker.. =P

2009-05-12 @ 20:45:45
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0