Tisdag hemma i soffan....

gjort en vända till stockholm, bytte av Max i västerås igår.. lossade toalettpapper på Dagab å lastade Coca cola sen =)

lyckades tappa bort glasögonen (har hittat dom, hur hamnar ett par glasögon på översta trappsteget¨på passagerar sidan är för mig en gåta men...) och lyckades tappa ner telefonen mellan sängen å väggen... ingenting jag rekommenderar

har skrap sår på handen efter alla försök att få upp den... var även otroligt störande att höra den ringa men inte kunna svara!!  fick upp den till slut, efter att jag ringt å sagt åt jörgen att jag inte hade någon telefon éftersom den låg där den låg! Gissa om någon höll på att skratta ihjäl sig! (morr....)

Ska till Ume i morgon igen då....nice =)  co-driver

är sjukt hungrig...kanske ska ta å äta nått lätt, så kan vi (me an my love) äta nått efter vi lossat på Ica ikväll (20.00)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0