Röbäck en fredag eftermiddag....

sov till 3 i allafall...för då skickade J. sms å kollade om jag var vaken... ringde upp men då hade han inte tid att prata med mig...=/ gick ut å såg att det låg en lapp i min sko...
blev så klart jätte nyfiken, men de var "bara" nyckel å kod till lagret i Sollefteå... 

Vilket fick mig att misstänka att ja ska via Solleteå hem, å mycket riktigt....lasta 48 ppl till göteborg i kväll sen.. bilen står tom här borta... lite störande eftersom jag fortfarande inte får åka...

Tur att jag har datorn med mig, hade förgått av tristess annars... Förrresen någon som trodde att ja skulle ha fått hem greys tills jag vaknade? i så fall trodde ni helt fel.... mitt mobila bredband är fan segare än Tommys just nu =(

                                                                      
                                                                                  the shoe

nu ni, är det bara en timme kvar...sen ska vi ta E4an till Ö-vik å sen vika av mot Sollefteå =) beräknad avgång ca 18.20, lasta dom där pallarna, ta vägen ner till sundvall, raka spåret hem till borlänge, ta super skodan å bege sig till älskling...och hoppas att jag får sova nått innan Lilla fröken vaknar och börjar föra liv.....



 
    Dagen shopping

Kommentarer
Postat av: Mams

Tack för SMS:et, du är omtänksam. Tänk om Farmor hade kunna med "datavärlden" då hade hon kunnat "delta i ditt liv" nästan hela tiden - kanske tur att hon inte kan det..Puss o Kram

2009-03-28 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0