måndag

jag vet inte...tror jag hade tappat bort en vecka i fredag? med tanke på at de fortfarande bara är den 9 mars idag...

tommy blev ledig idag med, så idag har vi gjort, få se... sov fram till halv 10, sen bakade jag scones till frukost medan han gick till Ica å handlade paprika, brieost å skinka =) fin frukost med andra ord
(någon som överhuvutaget tycker det är konstigt att jag är så kär som jag är?)
sen var vi till Norlins skylt å fixade en "tommy" dekal till hans lastbil å var ner till garaget å satte dit den...å nu har han åkt till Oxelösund för att bygga ett garage i morgon....


var uppe hos mams i lördags å friade Huggis som fyller år i morgon, fick fläskfilé med kroketter =) jätte gott

sen var vi å såg Män som hatar kvinnor...sjukt bra film, men den är äcklig

å vet ni vad vi gjorde igår
shoppade nya kläder åt tommy =) haha....ny a t-shirts å två huvtröjor....så jag lär väl sluta säga att han bara har reklamtröjor nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0