Får jag sova nu...?

tjohoo...jag kom upp idag oxå =) men vad möter mig när jag anländer till lägenheten?
jo...renoverings kaos!

på toaletten finns nu mer...ja, en toalett å ett hål i väggen ut till "köket"....fast, köket i sig är ju oxå obefintligt, så ja... Härligt, jag som hade tänkt ta en varm dusch å sen krypa ner i sängen.... planerna förändras ju....

det skulle vara grymt skönt om ja typ kunde somna å sova till runt 5 halv 6 i kväll.... men de är ju inte så där värst troligt!!

ska se om jag hittar på senaste avsnittet av greys, så har jag nått att kolla på när jag vaknar...om jag somnar någon gång fast jag lär väl ställa i från mig den här å ge det ett försök i alla fall... 



                                                      
                                                                       
                                                                         
          mysig toalett eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0