Dubbeltäcke....

jag har ändrat uppfattning helt... har alltid tidigare krävt två täcken i sängen, och nu sitter jag här och funderar allvarligt på att åka till jysk och införskaffa ett dubbeltäcke, dom har extra pris på dom just nu... ett duntäcke för 600?! something is wrong with this picture... hur stor är chansen att dom har rabatt på alla (nästan) dubbeltäcken samtidigt som jag allvarlig överväger att köpa ett?!! är inte det ett tecken på att de ska införskaffas?

går liksom in på jysk hemsida för att kolla vad dom kostar....å möts av erbjudanden på dom...mysko

tommys sover, eller försöker ialla fall alltid sova under mitt... och sen snor han det.... den lilla tjuven
och så blir jag utan....och vaknar av att jag fryser....

dom har även erbjudande på sängkläder till det....

värt att åka å kolla....å så kan ja ju lämna tillbaks den stora kattburen till mamsen =)
 då kanske hon blir glad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0