Dags att ...

Dags att börja bli bättre på det här kanske?

har äntligen fått tillbaka min kamera, så nu kanske de kan bli lite bilder och bli lite roligare?
inte bara en massa text... Idag har jag iofs mest hittills ägnat mig åt att försöka mig på att ta snygga närbilder på mitt öga...


.

Vad tycks?

ska ta å fixa lite mat och sen kanske sova en vända... ska nämligen *trumvirvel* och en fanfar...åka till Umeå i natt med KXT =)

Samtal med J. (han har först en lång monolog med sig själv om hurvida jag ska köra tompall å köra ut pall i morgon men sen kommer han fram till att jag får åka till Ume istället)

- Vad säger killen om det? Förstör jag er helgpalner nu och han blir sur?
- hur skulle han kunna bli sur när han ser att jag är överlycklig över att få åka til umeå?!

För de är den typen av kille jag har hittat...en sån där som blir glad av att jag är glad, är det ungefär höjden av lycka? När man bli lyckliga av att den andra är glad?!



me...med dom nya glasögonen

Kommentarer
Postat av: Tiny

åhåå lät som en bra kille (; en sån letar jag också efter! (=

2009-03-26 @ 17:15:53
URL: http://sandralindbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0