What Am I gonna do...

Somnade till reprisen av gossip girl och vaknade typ...2 timmar senare, med huvudvärk fortfarande...
japp...den är fortfarande kvar...

fan ta den kattjävel som tyckte att det var betydligt roligare att pissa på min Gb tröja än i kattlådan... åååh, om jag bara hade kommit på henne, då hade det varit ett blött djur och stått lågt i kurs... nu står dock båda lika lågt i kurs och vi går runt i cirklar alla tre och tittar snett på varandra,,,

Dödläge mellan fröknarna Selldén på bondegatan med andra ord

Haha

- Om vi ska ha en 3de katt Älskling, måste det vara en han katt... du kan ju behöva lite manligt stöd ibland.. du vet 4 tjejer kan vara jobbigt i längden (syftade på Mig, Lowa, Spader och Tussilago)
-Vad ska den heta då?
- Din dotter säger Maskros
-Vadå, ska jag stå på trappen på kvällen å ropa "Spader, Tussilago Maskros!! Kom in, det är lägg dags?!

uppföljt av att jag ligger och vrider mig av skratt i soffan

På väg hem från Mantorp

- När vi gifter oss, vem ska byta efternamn? Dubbeltnamn är så fult...

titta där...nu har någon gått händelserna i förväg, sista jag kollade borde det ha varit ett "om vi gifter oss..." men men, det vore ju dumt att klaga på att han är säker på att han vill vara med mig "forever"... (nej mams, du behöver inte oroa dig jag har inte gått å förlovat mig!!!)

Fast med tanke på hur snabbt allting annat går, så vore det ju inte det konstigaste i världen kanske... men ja, men nej
Antingen så gör vi rätt, och This is It... eller... Så begår vi vårt livs misstag
Vilket inte alls är en rolig tanke... men den känns främmande, hur kan det inte vara rätt?

Vet ni vad? Jag har med den logiska delen av min hjärna (ni vet, den där som brukar ifrågasätta allting, göra konsekvensanalyser, och tjata och tjata i evighet om saker) komma på anleningarna till Varför vi inte skulle göra det, men allting jag får tillsvar är "varför inte..."

Jag och Spader är sams nu..hon kom och bad om ursäkt, så nu är det bara jag och Tussis som har något otalt med varann!



what am I gonna do?
I just wanna love you a long time baby
what am I gonna do?
This fever's burning hot and it just won't fade
Oh I know that sometimes my head's not right and
I'm no good for you
but I think that I can do better I think I can be someone new

now do you see the green light?
It runs all the way uptown to downtown
there's not a bump in the road there's not a shadow of a doubt
now do you read the headlines?
They say that I'm yours forever and you're mine
And I've got a feeling nothing's ever gonna stop us now

what am I gonna do?
I just wanna hold you for a lifetime
what am I gonna do?
You turned my head around and this way it'll stay

It is time to wipe the blackboard now and write a new truth
In capital letters
I just wanna be with you

now do you see the green light?
It runs all the way uptown to downtown
and the people that we drive by smile as if to say
that this must be a good sign
and that something real great will arrive
Oh I'm thinking this time it seems like love has come to stay
oh oh oh oh
All the times I did you wrong
All the times I let you down
I swear I'll make it up to you somehow

Kommentarer
Postat av: Sofia

ha haaa.. jag gav dig juh din tidsplan påväg ner till Mantorp.. hihiii..!!

Ni är för söta ni..!!



klart att katten ska heta maskros..=P

2009-06-09 @ 08:05:58
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0