This time tomorrow...

lite en aning trött i kroppen efter...får se 29,5 timmes jobb sen igår morse =)
fintdet...för första gången på, jag vet inte sen jag började på GB igen? har jag gjort fler timmar än tommy på kortare tid (och det förstår ni är det viktigaste...)


det är så jobbigt, fast på det där jätte bra sättet ni vet...

Ska bli så sjukt skönt att vara ledig i morgon, eller åtminstone inte gå upp kl 5.00, eller jag menar...ha en väckarklocka som ringer då, å sen ligga kvar i sängen till halv 6 =)

åkte från jobbet kl 6.01 i morse... det har aldrig hänt tidigare, eller inte i år iaf, hur som helst, när jag kom till avesta och stannade vid Shell var jag sjukt trött, och till på köpet började ösa ner regn... jag orkade liksom inte öppna dörren och kliva ut i regnet, så jag blev sittande i hytten i typ 10 min och bara satt och funderade igenom den otroligt jobbiga dag jag hade framför mig... kändes som om jag jobbade och jobbade och jobbade och jobbade och jobbade, men att jag hade lika mycket kvar ändå...tills jag äntligen fick åka till By =) sen gick det undan må jag säga, 100 kolli i horndal på 40 min...

å sen...sen åkte jag ÄNTLIGEN hem, städade burarna och åkte å handla, sen var jag ner till garaget och hånglade lite med Tommy =) så då blev dagen genast bättre ochh jag glömde bort hur jobbig den varit...

haha...Han blev för övrigt ganska glad när jag ändrade mig ang. det där vi håller på med ni vet.... så nu får vi väl se hur det går

-Vad hände? Ska jag verkligen? Tycker du det?
- Ja, nu har jag tid att tänka och fundera, och det har jag gjort nu!

=)

så vi får la se vad som händer i morgon.....

åååh, jag skulle kunna ge min dags lön från idag ( och den vill jag lov, den är saftig) för att få somna på hans arm i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0