Uppe med Tuppen en timme för tidigt

.....åker ner till maserplanen så jag är där 4 över halv 4, få se.. Nej ingen ALE där, ringer Jörgen, får nummret till Mika... ringer, och han är i Avesta... I AVESTA!!

vad har han gjort hela natten egentligen? Och så säger han att han bara har blommvagnarna med frukt på...

Åker hem, väl hema ringer han och säger
-Kan du lossa åt mig? Min arbetstid är slut
-Nej det kan jag inte, det är nog illa att jag har gått upp 1 ½ tidigare än vad jag behövde
- Vad bra, då ställer jag bilen bara..
-Ja gör det din förbannade idiot

Jag kunde inte hålla mig, jag var så förbannad, jag är så förbannad

Ni som känner mig vet att mitt morgonhumör inte är det bästa alla gånger, speciellt inte när jag verkligen har anledning att vara irriterad

nej....ska strax åka ner till planen igen, och stå där när idoten kommer, så jag kan visa mitt totala missnöje!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja speciellt om du inte hade ätit frukost..!

Hoppas att du inte gick till attack när han kom..

=D..

föreesten har du hört talas om att man ska försöka vara ledig på sina lediga dagar..!!men då jobbar du på ditt andra jobb, jag förstår om du är trött på helgen..=)

2009-06-10 @ 10:26:31
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0