Torsdag 10 juni

...Tomas, det regnade inte när JAG gick upp igår!
det började faktiskt inte regna förrän jag äntligen hade fått bilen och lossat och var halvägs till Leksand  =P
Sen för övrigt, så är jag glad att det regnade runt halv 8 iaf...för då stod tunga gruppen i djurås, och jag hade både det ena och det andra otillåtna för mig, men eftersom det hällregnade så stannade dom kvar i sin buss =)

hihi

Idag hade jag dock helst velat haft åtminstone uppehåll..jag HATAR när det regnar när jag jobbar på GB, det är så fruktansvärt störande att "frysa fast" i bilen, man måste byta vantar var 5 min och det är fruktansvärt kallt!!


aja...åka å handla lite,s en kommer Tommy =P wooohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0