The one that got away

Jag pratade med min sommar/höst flört från förra året igår... Han betäcknas nu mera som vän för mig, så det i sig är inget konstigt, han hjälper mig att hålla mig vaken sena nätter när jag inte får somna, är rolig att prata med

han förpassades för övrigt ut från "kanske möjligtvis fungera som pojkvän" bilden när jag träffade Tommy, precis som en del andra gjorde... men med skillanden att han blev kvar som vän, för han är värd det... Hur som helst så frågade han om han fick låna/bo i min lägenhet under P&L... vilket jag kom fram till att Nej, det fick han inte

jag vill inte ha någon annan sovandes i min säng, och sen så tror jag att min älskade nog skulle ha ett problem med honom boende i min lägenhet, även om han sig sig inte vara svartsjuk...

Skulle du vilja ha din pojkvän/flickväns gamla flirt boeendes hos i deras lägenhet? Jag vet att jag skulle inte vilja ha det, så... där av det självklara valet att svara nej!

Det kom även fram i samtalet att jag är hans "the one that got away", vilket var på nått underligt sätt skönt att höra... Som ett kvitto på att "it wasn't all in my head"

hur som helst, jag är sjukt nöjd med mitt val av kille.... för han är det bästa som hänt mig! Han gör mig lycklig, och jag kan inte låta bli att le när jag tänker på honom...och det är ju tur det..med tanke på att vi ska skriva på köpeavtalet på utmarksgatan 8 den 1 juli =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0