Strömlöst i sovrummet


Vaknade med ett ryck i natt av nått konstigt ljud, slog upp ögonen och det blixtrar till ovanför mig..
 Vad i hela fridens namn?
Vänder på huvudet för att se vad klockan är....den är svart,
 Jaha ja.strömavbrott...eller?

Går upp ur sängen och konstarerar att nej, det lyser på gatan, det kan alltså inte vara strömavbrott,vänder mig in mot sovrummet och konsterar...  Fläkten sitter väldigt långt ner, faktum är... den sitter inte längre fast i taket utan häner endast i två kabablar...spännande

what to do? ser ju inte så där värst mycket så jag kan inte koppla ur fläkten, och jag kan ju inte ha den hängades i två kablar och somna om direkt, nu vet när kablarna skulle gå av, och få 7 kg fläkt på sig när man sover.... nej tack!

Tog helt sonika en kniv och skar ner den... men nån ström får jag inte tillbaka, säkringen har väl gått, men vart??
har varit vid strömbrytarna och det å kolla men hittar inga fel... och tunabyggen som jag ringde till i morse som lovade att fixa till det i dag, har katterna inte sett röken av (inte jag heller)

så nu sitter jag här utan ström i sovrum, badrum och vid "matplasen" i köket.... grrrrrreat!

får ta tag i det i morgon helt enkelt....


orasaken till gårdagens skrattanfall


En kokosnöt hittad på Willys, mer lik en igelkott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är förmodligen huvudmatningen i källaren som har gått, har dom inte fixat det när du kommer hem så har nu väl nån jour du kan ringa..det där har hänt mej både på jobbet och hemma(klockan elva på kvällen när jag lagade matlåda, jättekul å ringa vaktis då) ;)

2009-06-30 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0