Söndag 28 juni

jag tror, jag tror...jag tror att det faktiskt är bra nu...
det känns så, jag har fått det ur mig
och det känns så mycket bättre

anyway...
lurade ut tommy att bada igår kväll halv 10 =) var jätteskönt, tyckte jag..

han stod och svor att det borde vara straffbart att bada innan sjövattnet har uppgått till 24 grader varmt.. att det borde stå soldater med K-pistar och hindra en från att gå ner..

fick dock med honom till damsjön idag...helt mysigt i mitt tycket när vi efter en del om och men kom dit!
...han klagade iofs även där att det var kallt och hävdade att jag och Carro inte hade någon känsel eftersom vi i princip gick rakt i vattet utan att fjanta och åma oss om att det var kallt..

sen när är 22 grader i vatten kallt? det är ju bara svalkande! =P

men när han väl hade doppat sig, då var det slut på tjatet

har även..hör och häpna gott folk, lurat i honom sushi nu ikväll...det ni!
var väl inte världens hit, men han åt det! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0