Skurat badrummet =)

har varit duktig nu på eftermiddan, skurat hela badrummet =)
det var välbehövligt, men dock betydligt lättare än vad jag trodde att det skulle vara... så de var ju bra

Hur löd tidsplanen sofia? få se, skaffa hus nu, förlova oss vid ett år, bli med barn efter 2? var det så? rätta mig om jag har fel...mitt minne är inte det bästa alla gånger =)


jaha ja, få se... upp vid kvart över 3 i morgon bitti då, hoppas det inte hällregnar bara, de är så jobbigt att motivera sig till att gå upp då, men men

lasta bröd, lossa virke i floda och sen lasta i Gränges...blir nog bra, borde väl vara  hemma runt 9-10 i morgon, det blir ju perfekt, hade ju liksom legat i sängen tills dess iaf och bara varit trött och seg!
kanske blir det nått av morgondagen oxå

känner att jag borde åka å hälsa på farmor, hon har ringt 3 dagar i rad nu... för hon har inte sett mig på flera veckor... eller vänta nu här, var inte vi och handlade förra onsdagen?
hon klarar sig nog till i morgon skulle jag tro...dåkan hon få handla oxå om hon behöver... ja det blir bättre



 Vad sägs som det rena golvet mamsen?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja det stämde, en del iaf.

Hus vid 6 månader, förlovad vid 1år, gifta vid 1.5år, samtidigt som giftemålet blir ni gravida o vid 2år och 3 månader får ni barn..=)

jag tycker det är en bra tidsplan, ingen stress va.. hihiii

2009-06-09 @ 20:58:52
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamsen är mycket....mycket... imponerad av golvet. (eller av dig menar jag...puss)

2009-06-09 @ 22:32:08
Postat av: Anonym

Ps...tidsplanen får Ni väl fundera på....det är ju inte alltid planer går i lås - men det händer ju ibland. Puss igen /Mams

2009-06-09 @ 22:34:11
Postat av: Tomas

Va bra att du skrev nått om vädret då... För hur blev vädret? JO! de regnade när man steg upp, det regnade hela vägen till sthlm, de regnade i sthlm o det regnade hela vägen hem!!!



Bra där....



2009-06-11 @ 12:54:43
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0