Peace and Love

My good...det är bara måndag och det är redan "svårt" att ta sig hem....går ett lemmeltåg längs hagavägen...tänkte liksom inte på att campingen ligger där den gör när jag åkte från jobbet, så jag tog glatt vanliga vägen hem... resultat?

10 min bilkö typ vid rödljusen i korsningen vid masergatan/hagavägen...gaaahs

ingen respekt har dom heller, går mitt i vägen och tycker att dom har världens rätt att gå där för dom har betalt 1500 kr för att få vara på festival...

haha...jag låter som en gammal kärrning, och egentligen störde det mig inte så mycket, eller hade inte gjort om det inte hade vari 40 grader i bilen  (nej, AC:n är inte trasig, den hade bara inte hunnit kyla ner bilen än)


nej nu vet jag inte vad...ska ta mig igenom duschen och sen åka å lämna mat till älskling

glad hemma fru som jag är...eller vänta, hemmafru, betydde det att man gick hemma och lät honom försörja en?
I så fall vill jag aldrig bli en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0