Myggbett...

jag hatar dom...fick väl en si så där 43 st igår kväll/natt när jag hjälpte Tommy och lasta på forsgrens...
Håkan ringde å frågadce om jag kunde hjälpa honom, ca 6 min efter att jag varit ner och lämnat maten till honom, och jkag var på väg hem och såg fram emot sängen

"det finns ingen annan som kan hjälpa honom, och han blir kvar där hela natten om du inte gör det"

hej, jag vet precis vilka knappar jag ska trycka på för att få dig att göra som jag vill

så jag åkte väl ner till forsgrens och klättrade runt på väggarna och satte fast kranen... alltid lika äckligt, dock är ju han väldigt duktig på sin krankörning, så jag behövde ju inte oroa mig för att han skulle lyfta innan man hunnit av väggen...  eller så är det bara det att jag litar på honom till 100 %?

hur som helst, rädslan för att ramla ner var inte lika påtaglig som dom gånger jag lastat med Håkan.... var bara en gång som den grep tag i mig riktigt hårt, och det var när alla resterande väggar på blocket som han lyfte ifrån rasade åt höger, mot det block jag stod på, och jag insåg att "väggarna" som jag stod på också skulle bli att tippa över åt höger...

Men....en annan har ju bra balans och väldigt kort reaktionstid...så de gick det med

ska gå in å duschen och ta en titt på om vattnet blir svart...har en känsla av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0