Min paps blev så glad...

hihi...de var jätte roligt att berätta nyheten för paps (ja det var roligt att berätta det för dig oxå mams, du var ju ändå den första som jag berättade det för, men det vet hoppas jag du vet!)  han blev så glad så han darrade på röstem så där som jag endast har hört min pappa göra och det händer bara när han är så där glad, som jag aldrig tror att han kan bli...

Sitter å funderar på vilka gånger jag hört den där rösten...

när jag tog B-körtkort, när jag tog C-körkort och få se... när Jag tog CE-kortet, kan ha hänt när jag tog studenten och när....tjea, jag vet inte... hur som helst, han blev glad för min (okej våran, men mest min) skull och tyckte det var ett vettigt hus vi hittat =)

nu ska jag laga dillstuvad potatis och lax =) mums...har varit så sugen på det i flera veckor...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0