Måndag 8 Juni

Idag har jag världens huvudvärk, och panodil hjälper inte.... och inte treo när jag kom hem =/
men men... det går kanske bra ändå? Borde ju överleva dagen liksom....

Dejtade Tommy på Statoil Västanfors i morse =)
han åt frukost och jag satt i solen lutad mot hans axel...hel mysigt

Gick betydligt lättare och jobba efter det, iaf om man jämför med dom andra måndagarna jag haft


Förrsten, jag måste bara säga hur imponerad jag blev av Lowa i helgen....
Hon satt och sjöng i bilen ner, frågade några gånger om vi var framme snart, började iofs gråta när hon inte fick nått armband av gubbj'veln på mantorp( hade det liksom skadat att ge oss ett armband och satt på hennes arm?), men de var oxå allt...  Hon blev lite halvsur när hon inte fick åka hem när hon ville, men satte sig sen nöjt i vagnen och jag bygde en "koja" åt henne i den... med hjälp av min och tommys jacka =)
Helnöjd blev hon...sen somnade hon typ när vi åkte ut genom grindarna och sov tills jag väckte henne när vi skulle äta...

som sagt..imponerad =)

vet väldigt många ungar som skulle ha varit betydligt gnälligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0