Ledig onsdag....

Mantorp på lördag,,,woho =)
haha.... jag har personligen gjort om Tommys bil till en tjejbil...inga killar välkomna, så de blir jag å Sofia i den, och lilla fröken fräken om hon nu vill åka med oss, annars får hon åka med grabbarna i Tomas golf =P

hihi...den bil hon inte åker i får hur som helst ta hennes vagn, eftersom det är så grymt liten plats i en golf är det svårtatt få plats med den i skuffen... fast vänta här nu

jag har ett minne av en arvika festival en gång när 4 tjejer packade in sig, alla grejer (tält sovsäckar ligga underlag å allt annat vi tjejer måste ha med oss) i  NSB 570 och muntert åkte dit! =) och hem.... bästaste super deluxe räser golfen det ;-) I miss it sometimes!!

hur som helst, jag tror att det är bäst att den bil hon inte sitter i har vagnen med sig, eftersom vi vuxna (hjälp är jag vuxen??!) skulle klara sig väldigt mycket bättre om det skulle hända nått och den "sliter" sig, än vad hon skulle göra! fast det kanske går ner i Tomas Golf skuff? den kanske inte ha nån baslåda eller nått annat som tar plast???

se och häpna, jag börjar lära mig vad "ligga steget före" innebär... det tackar vi för =)
eller rätta mig gärna om jag har fel =)




 Jag och den nya sommarklänningen, ser ni antydan till sobränna i armhålan<? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0