Kvällsnöje



Vi roar ju oss alla på olika sätt så här på söndagkvällar, jag har förevigat mig och Tommy med akvarellfärg och han har samlat på sig 3000 kr i böter, och blivit stående i Sala för att han har en obesiktigad färdskrivare i lastbilen

Jag försökte mig även på att föreviga fröken fräken, ni kan ju bedöma båda resultaten själv här
men för mig duger dom nog så pass bra så dom kan få hamna på en vägg tror jag




Har även en plan att måla upp bilden på mig och Tommy på målarduk och med akrylfärger
Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom blev juh tokbra juh..!! o hur nöjd va han dårå?? =)

2009-06-22 @ 08:43:33
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0