Husbesiktning

gick lysande, förutom att gubben å tanten hade fått för sig att jag och Tommy inte skulle få vara med....Resultat, Tommy stormar ut till bilen med mord i blicken och ringer argt upp mäklaren

ett lätt missförstånd?

Vet inte...men han (mäklaren) redde ut det och vi fick vara med och se...

Dock är jag fly förbannad på honom, för han vägrar prata med mig, han pratar bara med Tommy, som att det skulle vara han som tillför alla pengar? Som att det är han som är det som egentligen bestämer om husköpet blir av eller inte...

morr.... om det hade gällt något annat än huset hade jag vägrat ha med honom att göra... jag HATAR gubbar som tycker att tjejer ska vara korta, smala blonda och utan egen åsikt!

Aja.... inflyttning 26 augusti...  efter att vi kommit hem från kreta, skönt =)

ska åka ner till maser och ställa skodan där och ta BLP ner till gränges nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0