Har jag berättat?

jag vet inte om jag skrivit det, men iså fall...här kommer det igen

för jag satt och tittade på reprisen av greys nyss... och kom och tänka på det

i onsdags så var han hit och åt mat, sen åkte han till Forsgrens och skulle "bara lasta", och sen skulle han komma och sova här... Hur som haver, kollade på greys. borstade tänderna och gick oxh la mig, vakande upp vid 1, och han var fortfarande inte hemma, tänkte mest att det tar väl längre tid än vanligt och somnade om... vaknade åter upp vid kvart över 3, vänder på mig och sträcker ut armen för att lägga den på honom, som jag brukar göra typ 2 timmar innan jag ska upp (varför vet jag inte) och till min fasa, så är han inte där... tittar på klockan, 03.14, han har alltså varit borta 6 timmar för något som brukar ta 2-3 timmar, får fram telefonen och ringer... Inget svar

Nu har jag i princip panik, för jag är ju helt säker på att det hänt honom nått, fumlar fram jobbnr. och ringer och till slut efter alldeles för många signaler så svarar han... och berättar att han fortfarande är på forsgrens och har precis fått sista väggen...

men, den paniken jag fick...det var hemsk =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0