Givande

idag har vi lärt oss hur man "spänner" åt handbromsen... mycket givande, allt som allt tog det väl en 20 min
och ätit jordgubbar...

Kom ihåg att äta allergipiller innan så de borde vara lugnt

har sagt upp mitt fasta bredband, eller fyllt i lappen iaf, men jag har inget frimärke, får fixa det i morgon... har även gått ur hyresgästföreningen, och igår gjorde jag nått... typ liknade kommer inte riktigt ihåg vad =)

Besiktning nästa vecka, efter det...uppsägning av min älskade lägenhet... spännande

- När skulle du på Britney?
- den 14 juli, hur så
- Nej ingenting, jag bara undra
- Men varför då?
- Får jag inte undra?
- Men varför?
- Nej men inget, men det är väl bra att veta så jag inte bokar in någon aktivitet för oss två då
- JAHAAAAAA =)'

I think I know what...eller jag hoppas att jag vet! =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

för vi ska gå på britney för vi ska gå på britney! shalalalllalal

2009-06-30 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0