Fredag...

hihi

vi var och tittade på Huset idag igen =) herr'n och fru'n var hemma, så vi fick "the grand tour" där dom berättade i princip allt om huset... Förlåt mams, men jag name-droppade ditt namn lite lätt =P
haha...dom hade stenkoll då, så de känns lite bättre, även om huset ligger kvar ute på annons...

Tommy har lagt över son ångest om att någon ska komma å lägga ett högre bud även fast budgivningen är "klar" och dom ska ta det istället på mig...  men som sagt, de känns lite bättre efter att ha varit och pratat med dom =)

My god I want that house!

i morgon är det bugrun som gäller.....roligt roligt... Tommy är lite irriterad för att han inte få köra sin egen golf (eftersom jag och sofia ska ha den...) men så går det ibland grabben =)

- jag ska f'n köra själv
- Då får du åka utan mig
- Fan... jaja


=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0