Förresten....

Men mams, är inte sånna planer till för att dom inte ska gå i lås?
För tänk om man kunde planera livet... Vad förutsägbart allt skulle vara och tråkigt

det är väl alla dom där sakerna som man inte planerar som gör livet?

Det var inte direkt så att jag planerade att träffa Tommy, fan... jag tänkte till och med stanna hemma för att jag var så trött
och det sista jag ville var egentligen att träffa någon, men så stod han bara där, och nu... är vi här

nej, livet går inte att planera, men man kan alltid göra ett försökt

Kommentarer
Postat av: Mams

Jaa, visst är det härligt..."att man aldrig vet riktigt vad som händer.....(trots planer) tur du inte var kvar hemmma..../puss o kram

2009-06-12 @ 14:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0