en lite röd djävel...

....sitter å kollar på shrek på 4an, skitdåligt... eller inte filmen, men textningen... det är på svenska, men jag har texning på för att..ja jag gillar det, men det dom säger är inte det som står!

löjligt

Mantorp igår då, trevligt... ver hel nöjd när jag lyckades "skaka" av mig grabbarna i Motala och smita in på shell å köpa ett doftdjur och sätta i framrutan på Tommys golf (just bara för den anledningen att jag inte fick för honom) hade planerat det sen typ... grängesberg, tänkte göra det på Eurostop i Örebro, men där svängde dom oxå av, sen gjorde jag ett försök på Brändåsen, men där fanns det inget bra.... men på shell i motala...där hittade jag en röd liten djävul som doftar jordgubb =P

helnöjd med mig själv...

kolla klart på shrek å gå å rösta sen kanske? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0