En förhoppning...

verkar bli att inta balkongen i en solstol i morgon förmiddag, vad sägs som det?
Solen försvinner ju runt 1 så man får ju passa på innan...

så solstol, bikini, sololja, bra musik och en bra bok är som gäller första delen av dagen tror jag....

jag tror jag är den "populäraste" distrubitionschauffören i länet iaf...
det är ju minst en 7-8 st 24 meters ekipage som hejjar på mig under dagarna...haha, kan de vara för att jag möter 7-8 lundgrensbilar om dagen? =P (nu är det ju så att glass/brödchaufför står man längst ner på rankningsskalan av chaufförer....så)

träffade Pekka i morse å shell...Han berättade att han var tacksam över hur mycket jag ställer upp för dom, det kändes jätte bra att höra! 

Han frågade oxå hur länge jag hade jobb,och sa att jag skulle höra av mig när jag blev ledig så skulle vi se om det gick att hitta på nått... Vad sägs som det?

Kan jag få ha en förhoppning? kan jag det? 




Jag var så avunsjuk på Ullis idag...mötte henne i gråda rondellen när hon begav sig mot Umeä, jag hade så gärna velat byta med henne,,, jag hade så gärna

jag skulle så gärna, när blir det min tur?

Kommentarer
Postat av: Malin

du skulle lagt ut en bild på din brors lastbil istället med tanke på att han sopade banan med den där bilen på HC ;)

2009-06-24 @ 00:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0