Dryga jävlar...

tror jag avlider... hade en jätte bra dag idag, fram tills...typ halv 2, då började mina (ursäkta uttrycket för jag tycker inte det här i vanliga fall!) super duper dryga kunder ringa och fundera vart jag är...

hallå?

Har ni sett vädret dom senaste dagarna?
Ja, din glassbox är tom, vad tror du dom 15 kundernas som jag haft innan jag kommer till dig har haft?
Full glassbox?

Tror dom verkligen att dom är dom enda som säljer glass just nu?

Borde inte sunt förnuft säga "hon är här mellan 11-13 när det är dåligt väder, då borde hon nog komma senare idag"

men nej...varenda dryg jävlen plockade upp telefonen och ringde kontoret och frågade vart glassen var någonstans, reslutat?
Stackars Lena fick ringa till mig och fråga vart jag var någonstans och hur lång tid det skulle kunna tänkas ta innan jag var där och där....

sista samtalet "Hej det är Lena, jag vet att du inte vill prata med mig, men...."

För...ja det blev ju henne jag tog ut irriationen på, för det var hon som störde mig... för varje gåmg telefonen ringde blev jag längre och lägre och nu är mitt braiga humör som bortblåst och jag sitter här själv i soffan

Ringde Till tommy på vägen hem, för jag tänkte att han skulle muntra upp mig genom att säga "vet du vad..?? Jag är på väg hem..." men nej då, då hade han mer än halva huset kvar att bygga...

och så har jag tackat nej till att jobba på söndag...och det stör mig fruktansvärt mycket
och ja, det störde mig att Tommy blev glad när jag sa det

För jag måste finna mig i att han jobbar varje söndag, men att jag gör det är inte lika okej har jag upptäckt...han säger det inte, men det syns på honom att det stör honom om jag börjar några timmar tidigare än vad han gör
men....det kan han ju inte säga, för jag antar att han inser orimligheten att "kräva" (tycka) att jag ska vara hemma när han är det...

nej usch...hoppas i morgon blir bättre, med mina 27 ställen =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0