Det där senilsnöret...

Ledig på sina lediga dagar? Va?
är det det dom är tillför? whaaaat? Shit...my goood...

tack för att du upplyste mig om saken Sofia =) känns som att vakna upp till en ny verklighet

....eller vänta, är det det alla ha sagt åt mig de sista året?

och till mitt försvar ska tilläggas, sen jag träffade tommy har jag blivit bättre på att inte jobba 20 timmar om dagen 7 dagar i veckan, jag är åtminstone ledig lördagar nu...utan undantag typ
Fast...den där grönsakskörningen på lördagar...den skulle vara nått, 4.5 timmes jobb och sen har hela dagen framför sig... tål å tänkas på =)

eller vänta.....det var väl inte det jag skulle fundera över

haha...var barnvakt åt Melwin när jag kom hem från jobbet i dag, han är ju världens sötaste unge =) och smart...kan han ju inte ha fått från fjärris ialla fall...måste komma från Sofia =) Hur som helst, en mycket givande timme med en massa "lastbilskörning" och bollrullande!

Åååh....i morse när jag handlade på shell upptäckte jag att mitt körkort var borta (ligger här hemma) och när jag efter att ha varit barnvakt klart handlade på ica upptäckte jag att jag glömt mitt kontokort på Shell...grattis

det där senilsnöret, det är nog nått för mig ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0