Den risktagande...

Köpte solo här om dagen. för att ha nått att läsa på luchen.. ni vet man kan inte sitta ensam och äta, utan att ha nått att läsa...

hur som helst, sitter och bläddrar förstrött i den, kom till "relationer & Sex" och artikeln "hitta den  rätt för dig"
där påstås det att det finns 6 olika kärlekstyper..jahaja, finns det det? Intressant... fortsätter att läsa, där står dom sex uppradade med karaktärsdrag...

det tackar vi för, nu kan vi alla ta dela av det förtjusande faktum och hitta oss själva...
tror ju inte ett dugg på det här... fram till att jag (till min fasa) läser

Den Risktagande

Du gillar: Att dejta flera samtidigt, distansförhållanden och upptagna män

Det här betyder: Att du har svårt för att binda dig, när det börjar bli allvar i relationen gillar du att fokusera på hans negativa sidor och avslutar oftas förhållandet innan det fått en chans att börja,

Den perfekta killen för dig: Du behöver en smart kille med tålamod. Han behöver kunna se igenom alla dina knep och inte vara rädd för att säga emot dig

Akta dig för: Otåligher, avskriv inte killen efter första dejten, ge honom en chans

Fan, det fanns alltså en typ som passade in på mig oxå? Damit

Det här var alltså vad som föranledde mig kommande diskussion

(det cirkulerar en polishelikopter ovanför huvudet på mig och gör att jag tappar koncetrationen just nu...)

Jga och Tommy komepenserar varandra, det är därför det fungerar... Han lyssnar på vad jag säger, väntar ut mina dumma idéer, han har inte tid att klänga på mig, han känner inte att han behöver veta vad jag gör exakt varje minut, vi har distansförhållandet, fast ändå inte...
vi får helt enklet tid att längta efter varandran och jag får min ensama tid som jag behöver så väl

vad i helvete gör polishelikoptern över mitt huvud, han stör min onsdags ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0