I'll try to fix you...

det är så sjukt konstigt hur fort man vänjer sig vid saker...

och jag är lika facinerad över hur lätt det går, jag väntar liksom på att det ska komma...det borde ha kommit vid det här laget, men nej... inte än
frågade idag vad det ärför fel på honom idag....tänkte så slipper jag leta efter som, få reda på de å sen avgöra om jag vill ta i tu med dom eller om jag ska lämna det nu innan det blir jätte jobbigt..

fast....det skulle vara sjuk jobbigt lämna det nu

på en skala hur såld är du?
en skala mellan vadå?
tjea....1-10?
minst en 9... eller, så mycket som man kan vara


fine by me

så malin, jag oroar mig som sagt inte egentligen

vi försökte lösa rubriks kub idag :-P  löste första lagret! så långt har jag aldrig kommit innan...ganska nöjd faktiskt

ska lasta kp å tomgods i morgon, kommer frysa ihjäl!


ibland funderar jag, här tidigare innan... om hon fick veta vad han ( å de e inte T vi pratar om) gjort, skulle hon någonsin förlåta honom? kan man förlåta en sån grej? för det vara inte bara en gång, vad tänkte han på?
óch jag undrar om han tycker att det var värt det? was it??


Vet ni vad det bästa med T. är?
Han lagar det där som varit trasigt hos mig så länge, han vet inte om det, för jag har inte berättat det...kan inte berätta, hur berättar man det? när man under flera år tid inte sagt något till någon om det?
 Men sakta med säkert så limmar han ihop det åt mig,.

jag känner inte den där molnade värken, som jag har haft inom mig sen jag vet inte när...
den jag försökte glömma när jag jobbade i sälen, och som gick att gömma undan i ett fack långt bak då...
det där jag försökt undvika att tänka på genom att begrava mig i arbete i över 1 år...

när jag ser på honom ibland, och tänker efter så känner jag det inte längre
inte lika starkt i alla fall

är väl kanske en viss skillnad mellan det att inte känna sig trasig längre och faktist vara hel?

och för första gången så tror jag... jag kan se på honom och faktiskt tro på det han säger, sen får jag ju lov att skämta bort det han säger ganska ofta ändå, det går på vana... men inerst inne så tror jag på det




Kommentarer
Postat av: Malin

Inte för att jag förstår hälften av vad du skriver, men jag vet att det är så det ska vara, dock är jag väldigt glad för din skull! Och du, på tal om Rubiks kub, här har du din käre brors fusk-sida. svar.html" rel="nofollow">http://home.swipnet.se/~w-69225/svar/rubiksvar.html

;-)

2009-01-05 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0