Seriöst =)

nu ni...nu är degt fane mig seriöst här på hög nivå =)
gav ut min hemnyckel igår!

förstår att ni är imponerade...det är jag i alla fall, och nöjd!

mindre nöjd över att jag "tappade" en halvpall med knäckebröd i morse.... jag hatar halvpallar, förbannad jävla grejer, borde inte få finnas!! kan de vara så svårt att plasta ihop dom så dom åtminstone håller ihop?!

uppenbarligen.... faaaaan

jaja. sa till Kim i alla fall, så får han lösa de nere på Coop, finns ju inte så mycket jag kan göra kl 4.30 på morgonen ensam på leksandsbröd...där är de lätt att vara mörkrädd för övrigt, och ni som känner mig vet att jag inte är rädd i första taget för sånna saker!


jag och spader sitter här och leker arga leken ungefär....borde göra nått vettigt, låna en tvättmasik tex... eftersom jag...ÅTERIGEN missade min tvätt tid pga av jobb =/ nu står jag har med bara orena kläder..återigen

gå ner å kolla tvätttider kanske?? marsch fröken


vet ni vad....

jag är kär =) å de känns förbannat j'la bra

(om jag bara kunde sluta svära...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0