lördag i grängesberg...

nu sitter man här i gränges... ser ut som ett vykort från fjällen om man kollar ut genom fönstret, hur mycket snö som helst...

jag kom på det i natt, elleri går kväll... att det är nog så att det är så att, men, min vana trogen, kan ni ge er fan på att de ska vi knipa käfta om både länge å väl, här ska vi inte säga något förän vi är 150 % säkra på att de faktiskt är så att  =)

ska köra ICA i morgon, den ni...by myself åt P.E Lundgrens...wish me luck! de e ju en sak att köra från ica lager till ica lager å en annan å köra från ica till butik...

fan, börjar bli hungrig, som en liten gnuuuuu, kanske ska göra mat?? tänkte iofs lära honom att göra min favorit mat.... kött i senapssås, så jag slipper =P men de kanske inte blir lika gott då...så de e kanske bästa att jag göra det...kanske kanske kanske

om ni undrar vad han är så är han hos grannen å hämtar Lowa, därför passar jag på att skriva det här... =)

för övrigt....vill ni veta vad han sa bad jag hoppas på är skämt...men han såg allvarlig ut) jag kommer inte håg vad som pratades om innan men helt plötsligt säger han "ja, å så är det ju dags att säga upp din lägenhet..."

whaaaat? här ska inte sägas upp någonting! jag bor bra där jag bor, eller vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Alldeles rätt - du bor bra där du bor....Puss

2009-02-01 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0