Tvättstugetjänstgöring

har förskt fått i mig frukost i 40 minuter nu...går si så där, men, jag spyr inte... så man får väl ta det onda med det goda, fast det resulterar i att jag inte har de minsta lust att äta alls...

hur som helst, ska gå ner och plocka i tvättstugan... halleluja, gårdagens resultat?
ett tvätt korg mindre med smutsig tvätt och Tommy kan numera inte säga att han inte har några rena kläder,
för de enda smutsiga kläder han har nu är de han har på sig för tillfället.

Ska väl ta å vika ihop de runt 100 reklam t-shirtarna nu, och övergå till å tvätta mina och fröken fräkens kläder
så ska vi nog se till att det är slut på att ha en överfylld tvättstuga... men smutsig tvätt

sen ska jag försöka tömma Caddyn och få med mig någon och hämta diskmasiken...
eller så ska jag flörta till mig att få låna lundgrens caddy i 1 timme... kan fungera

för att stå ute i 20 minusgrader på soptippen är inte vad jag är direkt sugen på..men, vi får se


ska fortsätta med den äckliga frukosten nu..som egentligen är jättegod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0