Tvångstanke...eller?

Jag har ett ticks.. eller jag vet inte, det kanske är en tvångstanke?
den dyker ALLTID up när jag tittar på film och ett par kysser varandra
alltid , utan något som helst undantag å dyker en tanke upp i min hjärna
eller ett låt citat från Kents Cowboys rättare sagt

"men som dom aldrig lyckas fånga
 i filmerna man ser
"

Texten innan går

Jag filmar nu
stora känslor stora ord
men allt av vikt jag säger
har jag stulit ur en bok
jag läste nått om kyssar
någoting som alla vet

men som dom aldrig lyckas fånga
i filmerna man ser

Sen efter tänker jag alltid
"ja, det är sant..."

nu stör ju inte det här någon annan än mig, men ändå..
roligast av allt är  (tycker jag) att jag inte tänkte så innan jag träffade Tommy

Betyder det någonting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0