Nej, jag säger nej...

Jag tackade nej till att göra samma vända i natt som jag gjorde natten/morgonen som gick...
Han ringde och väckte mig, och när han berättade vem som skulle mötas upp skrek hela min kropp nej...

Tommy tyckte det var okej
för han vill inte att han brud ska vara sjuk på lördag
och förkylningen hänger i luften... huvudet känns som det ska gå i bitar, och hostar gör jag ideligen
och det känns som det är en feber krypandes...

Med andra ord, jag, i det skick jag är i nu, fixar jag inte en sömlös natt till i väntan på att telefonen ska ringa och jag måste ge mig iväg för att hämta hem en bil och lossa den och det är det ena efter det tredje som inte stämmer...as always...

"Gubben" på masers kommentar idag "jag tycker att Ni gör VÄLDIGT många onödiga omlastningar"

kommentar på det?
tja, de tror jag nog att det är ibland oxå....


Så idag blev det ett nej... vissa saker går bara inte, kalla mig lat om ni vill, men som sagt, det fungerar inte riktigt alla gånger, och det här är en sån gång....

För övrigt, jag har inga problem med att börja klockan 2 om nätterna, OM jag vet om det från början vill säga...
men det är  att "vänta på att telefonen ska ringa" som gör att jag kan inte slappna av det minsta och vaknar 5 ggr i timmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0