Min tanke är...

Jag hade tänkt berätta för er hur det var i kyrkan i lördags
men jag kan inte

För jag koncentrerade mig mest på att försöka att INTE gråta, och att försöka prata
och ni som var där vet ju hur bra det gick! Men jag anatar att ni förstår att jag menade varenda ord av de jag försökte få fram, vilket i sig skapade problemet att jag inte kunde säga det! =)

nu vet jag ju vad prästen sa, för vi har själv valt det (och vi har det uppskrivet)
jag kan inte säga ett ord om musiken, för jag hör den den inte
varken in eller ut marchen

Men jag kommer ihåg hur jag konstaterade att det inte var bara jag som grät när vi vände oss om
så jag får väl be om ursäkt för att jag började gråta, så att erat smink blev och rinna... det var ju inte alla som var sminkade med Mary Kay smink extra waterproof! =)

och eftersom det är svårt att fotografera sig själv en sån dag, och ingen annan verkar vara på väg att lägga upp bilder riktigt än, så får ni nöja er med en som min faster tagit =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt brudpar - och gråter det gör ju vi kvinnor när vi blir så där otroligt rörda och lyckliga som många av oss som var där blev. Kram på Er och Lycka Till / Mams

2009-12-15 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0